Sony SRS-BTX300 draagbare draadloze speaker wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-BTX300 draagbare draadloze speaker wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

toulouse1234 20-03-2014

fijn ding, verbind gemakkelijk, redelijk bereik, mooi geluid ik vind alleen de bass wat minder.. verder is het zeker een aanrader.

WimGLD 12-02-2014

Het Bluetooth speakersysteem net aan gesloten op de oplaadadapter.
Toen via de Google PlayStore, NFC gedownload en geïnstalleerd op mijn Samsung tab 3.
De Sony speaker aangezet en de Bluetooth ontvanger aangezet.
Even de tablet boven de speaker houden en dan is het een klein kunstje om hem te koppelen. NFC op de tablet aanzetten en hij herkende de speaker gelijk en het contact was snel gemaakt.

Het geluid is geweldig, mooi bas, heldere hoge tonen en hij kan hard.
De geluidskwaliteit is zeker boven mijn verwachting,
Ik kan het volume op de speaker bedienen, maar ook gewoon via de tablet.
Handig is dit, de muziek blijft op langere afstand ook goed klinken.

Het geluid klikt wonderlijk goed gezien het feit dat Bluetooth de muziek eerst comprimeert en later weer uitpakt.
Er zijn verschillende aansluitingen mogelijk, er zit een line-in (audio in ) aansluiting op. Een USB ingang aansluiting, dit is alleen een uitgang die je kunt gebruiken om je smartphone of MP3 speler mee op te laden.
Voor de bediening is er aan de bovenkant, de volume regelaar en de telefoonknop om live telefoon gesprekken mee te beantwoorden (handfree). Er zit een microfoon in de speaker set zodat je gewoon kunt spreken en luisteren. Na het gesprek de knop weer indrukken om op te hangen. Verder zit er aan de achterkant nog het Bluetooth schakelaartje om die aan en uit te zetten. Aan de zijkant kun je nog de klankkleur in drie stappen regelen, is er de Bluetooth verbinding schakelaar en de line in schakelaar te vinden. Onder de speaker brand er een blauw licht als hij met Bleutooth verbonden is en een wit lichtje brand wanneer hij via de line-in aangesloten is.

Er zit een lader bij en een mooie hoes van Sony om hem in op te bergen.
De vormgeving is superstrak en ik vind dat erg mooi.
Zeker een dikke 9 voor mij en beslist een aanraden.
Hij voelt zeer degelijk aan, is lekker groot zodat er nog een goed stereo geluid uit komt. Mijn conclusie is dat de Sony SRS-BTX300 een aanrader is, geluid is verrassend goed, ziet er mooi degelijk en strak uit.
Makkelijk te verbinden via Bluetooth en NFC of line-in.
Voor rond de 100 euro is er volgens mij geen betere te vinden.
Enige min puntje vind ik dat er geen FM radio in deze set zit, nog niet gevonden.

Ricardo27 24-01-2014

Ik was al een tijd naar een blue tooth speaker aan het kijken en luisteren, je weet niet wat je hoort voor deze prijs, gekocht bij Mediamarkt voor 109,00 euro niets wat ook maar in de buurt komt voor deze prijs volgens mij.
Een USB poort voor USB stick afspelen erbij dan had ik overal een 10 voor gegeven.
Wel behoorlijk aan het gewicht maar wel handzaam(plat) en mooie opbergtas erbij geleverd.

Rens10000 28-01-2014

Je schrijft 'Een USB poort voor USB stick afspelen erbij dan had ik overal een 10 voor gegeven'. Maar in de specificaties staat toch juist een groen vinkje bij USB? Voor mij van groot belang, in mijn zoekopdracht alhier filterde ik ook op USB en kwam zo bij deze speaker terecht. Dit is dus een fout op de Kieskeurig site?

Meijer95 12-12-2013

Erg goede draadloze speaker, gebruik hem zelf zowel via NFC en bluetooth,werkt erg goed. Heb het bereik van de bluetooth getest en kon met mijn Ipod gemakkelijk 15 meter ervan af staan.
Design vindt ik erg mooi, strak, elegant en solide.
Geluid erg goed, de bass laat vaak de grond meetrillen en de mid en hoge tonen komen goed door. De speaker vult met gemak een hele kamer.
Wat ik handig vind aan de speaker is dat er een usb out is waardoor je je telefoon op Ipod kan opladen.

Gossy 11-12-2013

Erg solide speaker. Heel helder geluid met een goede bass. Via NFC is verbinden heel makkelijk. Ik had alleen nog een audio uitgang willen hebben. Zo zou ik nog een speaker kunnen aansluiten. Maar uit eindelijk een echte aanrader. Beter nog dan de JBL Charge. Test zelf zou ik zeggen.

Sharon2210 02-02-2014

Hoi Gossy,
Waar is je uitspraak 'beter nog dan de JBL charge' op gebaseerd?
Mvg
Sharon

pjotter344 22-07-2013

Mooie draadloze speaker van Sony. Geluid is erg mooi voor in de tuin of voor op vakantie. Je kan 3 vormen van geluid instelling. Koppelen met de iPad, iPhone en Samsung gaan goed. Vind batterij best wel lang meegaan, in mijn geval zo'n 8 uur. Alleen wordt de verbinding na meer dan 3 meter minder en hoor je af en toe muziek gesputter.

Dongo 13-06-2013

De Sony Wireless speaker SRS-BTX300 heb ik getest voor het Kieskeurig.nl Testpanel. Uitstekend apparaat. De enige aanmerking die ik had was dat de klankkleurregeling naar mijn smaak niet overtuigend was. Desalniettemin een aanrader voor wie een dockingfree met NFC en afstandbediening wil aanschaffen.

Dirk© 13-06-2013

Mocht deze speaker beoordelen van Kieskeurig. Mooi design gepaard aan een redelijk geluid, maar tegelijkertijd een behoorlijke prijs die ik er niet vanaf hoorde. De gebruiksmogelijkheden zijn wel goed, alhoewel streamen via blue tooth niet al te makkelijk gaat. De speaker heb ik via mp3 speler en laptop beluisterd, waarbij opvalt dat het geluid via de mp3 speler een stuk beter was in het hoog en midden. Het laag vond ik echter acher blijven. Het aansluiten was zelfs voor mij redelijk te doen. De afmeting van de speaker nodigd niet uit om even mee te nemen.

Jeroen Bloksma 13-05-2013

Ik heb voor Kieskeurig.nl de Sony SRS-BX300.
Het is een prettige luidspreker, die een zeer goed geluid geeft en die je, bijna letterlijk, overal mee naartoe kunt nemen.
Zo kun je in bad genieten van goed geluid of er je tuinfeest mee opluisteren. Maar natuurlijk kun je de speaker ook prima gebruiken in je woonkamer.

Wat ik wel minder vond was de relatief korte afstand van de Bluetoothverbinding. Bij mij hield deze na zo'n 6a meter al op. Dit heb ik getest in mijn tuin, dus zonder storende factoren. Daarnaast vind ik de prijs hoog. Op deze manier wordt de speaker meer en gadget dan een praktisch gebruiks voorwerp

lejeune67 10-05-2013

Deze speaker mogen testen voor kieskeurig. Wat een geweldig geluid komt er uit deze speaker. Makkelijk te verbinden via bluetooth zowel op Ipad, iphone en ook via android gerelateerde apparaten. Nfc helaas niet kunnen uitproberen. De speaker is aan de zware kant om zomaar even mee te nemen. Makkelijk is dat er een draagtas bij zit. Deze speaker is zeker een aanrader!